Kevään merkit.


Mulla kevät on alkanut hyvin. Kevät tarkoittaa mulle töitä, paljon töitä. Päivät alkaa olemaan pidempiä ja kaamos häviää. Syksy oli suhteellisen raskas, kun menetin kaksi rakasta läheistäni. Onneksi kuitenkin myös hyviä asioita on tullut elämääni. Kiitos ihanille ystävilleni tuesta, olette korvaamattomia. Lisäksi perheeseen saapui uusi perheenjäsen Nelsa, kiitos kun piristät meidän päiviä heiluttamalla aina häntääsi.

Olen erittäin innoissani nyt alkaneesta Personal trainer- urastani. Asiakkaita alkoi heti alusta alkaen tulemaan hyvään tahtiin ja olemmekin päässeet hyvin aloittamaan valmennuksia.

Lisäksi huhtikuussa on tulossa uudet nettivalmennukset, jotka vievät nyt eniten aikaani. Suunnittelua on yllättävän paljon, mutta tekeminen on ollut erittäin mielekästä, kun tekee mistä tykkää. Nettivalmennukset ovat suunniteltu kaikille ja sieltä löytyy kaksi eri vaihtoehtoa, omasta tasosta riippuen. Ruoka-, sekä treeniohjelmien lisäksi valmennuksissa on myös saatavilla paljon infoa mm. motivaatiosta sekä tavoitteista. Kokonaisuudessaan haluan tuoda asiakkaille nettivalmennuksen, josta saa irti kaiken tarvittavan kohti parempaa ja terveellisempää hyvinvointia. Lämpimästi tervetuloa valmennuksiin!
Lisäksi kiitos Iiro, Sini sekä Taru, kun olette mukana toteuttamassa valmennuksia.




Keväälle olisi tarkoitus tehdä myös lyhyt reissu, tosin kovin pitkälle en pysty lähtemään töiden vuoksi. Syksyllä sitten. Toivottavasti saan työt siihen mallille, että syksyllä lähtisi taas Miamiin.
Kotimaan matkailua on tullut enemmän harrastettua, kun olen juossut Tampere - Helsinki väliä vuoden ajan.
Opiskeluni jatkuvat myös ravinto-, sekä psyykkisen valmentajan parissa. Syksyllä näistäkin on sitten todistukset kourassa. Kiitos muuten Trainer4You mahtavista koulutuksista! Suosittelen lämpimästi, jos ala kiinnostaa.



Syksystä alkaen olen kokenut paljon kiitollisuutta. Kiitollisuus on ollut selkeästi keskeisin teema. Varsinkin rakkaiden menetykset ovat saaneet mut ajattelemaan asioita eri tavalla. Ne opettivat paljon läsnäoloa sekä pysähtymistä kiireisen arjen keskellä. 
Olenko oikeasti aina läsnä? Olenko läsnä, mutta muut eivät? Aika kuluu, kulunko minä? Missä he ovat nyt? Missä minä olen?

Mistä sä olet kiitollinen?


-M





Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Lomalla rennosti. Syksyllä sitten?

Kuinka muutos tehdään?