Kesä, kärpäset, iloa ja surua.

Treenit sujuu erinomaisesti, vaikkakin useampaa viikkoa mennään kipeän jalan kanssa. On käyty tuloksetta röntgenissä ja ultrassa, joten ilmeisesti onneksi vain revähdys. En malta odottaa että pääsee taas juoksemaan ja treenaamaan ihan täysiä! Ulkoilu on kyllä ihan mun juttu kun kelit lämpenee. Ihanaa lähteä ulos heti aamulla tai aamupäivällä ja jättää salia sitten illemmalle. Huomaa myös ulkoilun vaikuttavan paljon omaan mieleen. Energiaa riittää. Tykkään kyllä tosi paljon luonnosta, se antaa niin paljon. Saa laitettua ajatuksiakin hyvin kasaan samalla.
Mun kesä koostuu aika pitkälti mökkeilystä ja työnteosta. En poikkea rutiineista kyllä millään lailla. Treenit ja duunit pysyy ennallaan, reissaamista toki on paljonkin tiedossa.

Tuossa sivussa aloitin vihdoin PT + ravintoneuvoja- opinnotkin. Joskus aikanaan piti alalle lähteä, mutta oli muutama fyysinen este, jonka vuoksi lopetin haaveilun urasta alalla. Nyt on toisin ja fiilis ihan huikea. Yrittäjänä aion toimia, kun paperit on kourassa. Ravinto on kiinnostanut mua aina erittäin suuresti, joten otan tietysti tästä kaiken koulutuksen irti, mitä vaan saan. Koulussa on kyllä ihan huikeita ihmisiä ja tosi hyvä meininki. Tämä koulu on kyllä yksi parhaimmista päätöksistäni.
Opiskelu kannattaa mielestäni aina, se on sitten itsestä kiinni, mitä papereillansa sitten tekee. Itsehän olen ammatiltani taloushallinnon merkonomi, mutta en ole päivääkään tehnyt kyseistä alaa. Kirjanpidosta joko tykkää tai ei- arvaatte varmaan...En kuitenkaan kadu ollenkaan ammattiani, koska kuten sanoin, huonommaksi ei voi koskaan oppia.

Tampereellekin tuli muutettua tavarat pari viikkoa sitten, tosin en hirveästi ole ehtinyt kotona olemaan, koska ollut niin paljon juttuja pk-seudulla. Ihanaa tosin laittaa taas uutta kotia kuntoon. Sisustaminen on myös ollut aina kivaa puuhaa mulle, kiva etsiä instagramista ja lehdistä uusia juttuja. Paljon tapahtuu nyt mun elämässä, mutta hyvä vaan. Muistaa vaan pitää focuksen yllä siinä mitä tekee niin hommat sujuu.

Tänään paljon käsiteltävää mulla, sillä saimme tänään perheeni kanssa koiramme tulokset löydetystä kasvaimesta. Tulokset olivat huonot ja täytyy todeta nyt, että joudun luopumaan mun parhaasta kaverista...Pian Rene pääsee juoksenteleen vihreille niityille ilman kipua <3

Mukavaa viikkoa kuitenkin kaikille! Elämä on lahja ja siitä pitää olla kiitollinen.
Xx M



Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Lomalla rennosti. Syksyllä sitten?

Kevään merkit.

Keneltä ostan palveluita?